MLL on perheiden puolella myös poikkeustilanteissa.

Oheisesta linkistä saat mm. tietoa siitä, miten koronavirukseen liittyviä asioita olisi hyvä käsitellä yhdessä lapsen kanssa. Sivuilla on myös linkki Leikkipankkiin, josta on hyvä ammentaa mukavaa puuhaa kotiin!

MLL Marttila on Facebookissa: saat sieltä

ajankohtaisimmat tiedot tapahtumista!

Varsinais-Suomen piirin vuoden 2013 paikallisyhdistys

MLL Marttilan yhdistys lapsiperheiden asialla jo yli 90 vuotta!

TERVETULOA MUKAAN MARTTILAN PAIKALLISYHDISTYKSEN TOIMINTAAN!

Tarjoamme kaikille lapsiperheille monipuolista ja
koko perhettä yhdistävää puuhaa vuoden ympäri.

Järjestämme säännöllisesti eri ikäisille lapsille suunnattuja
tapahtumia, juhlia, kerhoja, discoja sekä retkiä.

Haemme ympäri vuoden joukkoomme suurisydämisiä vapaaehtoisia. Otathan yhteyttä meihin, jos haluat olla mukana luomassa sinulle sopivalla ajankäytöllä parempaa kuntaa Marttilan lapsille ja nuorille!

Ehdota myös rohkeasti erilaisia tapahtumia, joita voisimme olla järjestämässä!

[1-10] [11-15]
Joka kuun ensimmäinen torstai klo 17.30 alkaen kirjastossa satuja ja askartelua. Tule mukaan!
Muskarit jatkuvat (20.2.2022)
KEVÄÄN MUSKARIT ALKAVAT KESKIVIIKKONA 15.02.2023! PERHEMUSKARI alle 3-vuotiaille vanhemman seurassa klo 17 – 17.30 (ja tarvittaessa toinen ryhmä klo 18 – 18.30) 25 € yhdistyksen jäseniltä / 30 € ei-jäseniltä, sisarale 10 € LASTEN MUSKARI 3-6 -vuotiaille, klo 17.30 – 18.00 25 € yhdistyksen jäseniltä / 30 € ei-jäseniltä, sisarale 10 € Ryhmät kokoontuvat MLL:n perhekahvilan tiloissa (kirkkotie 1) keskiviikkoisin 10 kertaa. Tiedustelut ja ilmoittautumiset Leena Hakala p. 045 674 8845 tai leenahakala81@gmail.com
Perhekahvilat jatkuvat taas! Tervetuloa maanantaisin klo 9-12 osoitteeseen kirkkotie 1. Lapset pääsevät leikkimään ikäisessään seurassa ja vanhemmat saavat vertaistukea ja ikäistään seuraa:)
Yhdistyksellä on säännöllisesti toimivat perhekahvila ja muskarit. Tervetuloa mukaan vaikka kesken kauden! Lisätietoja löydät muskari- ja perhekahvila välilehdiltä.
Kylämummi Anneli Puukka lukee lapsille satuja joka kuun ensimmäinen torstai klo 17.30 alkaen. Tervetuloa kuuntelemaan!
RSS ATOM