KERÄYKSET

MLL Marttilan yhdistys osallistuu vuoden aikana erilaisiin keräyksiin ja hyväntekeväisyystempauksiin. Jo pienellä tuella sinäkin voit auttaa Mannerheimin lastensuojeluliittoa tukemaan suomalaisia perheitä arjessa.

Ei voimassa olevia keräyksiä.

JOULULAHJAKERÄYS

Marttilan paikallisyhdistys on yhteistyössä kunnan sosiaalitoimen kanssa järjestänyt vähävaraisten perheiden lapsille joululahjakeräyksen vuodesta 2013 alkaen. Perheiden lapset ovat itse saaneet esittää toiveita lahjoista, ja kunnan sosiaalitoimi on yhdessä yhdistyksemme kanssa toteuttanut lahjojen keräyksen. Vuosien aikana on kerätty ansiokkaalla yhteistyöllä noin kaksisataa lahjaa marttilalaisille lapsille. MLL Marttilan yhdistys oli myös vuonna 2023 mukana toteuttamassa pieniä ja suuria, monen lapsen ainoita joululahjatoiveita.

Voit tukea Mannerheimin lastensuojeluliiton toimintaa ympäri vuoden,
haluamallasi summalla!

Tutustu allaolevan linkin kautta valtakunnallisiin hankkeisiin.

Lapset ensin.