LEIKKIKENTTÄTOIMINTA 2024

MLL Marttilan yhdistys järjestää kunnan 3-7 -vuotiaille lapsille ohjattua ja valvottua leikkikenttätoimintaa kesällä 2024. Tule mukaan 17.6.-18.7. maanantaista torstaihin klo 10-13.

Leikkikenttätoiminta on maksutonta.

Vietämme lasten kanssa puistossa päivittäisen eväshetken, pakkaathan lapsellesi mukaan terveelliset ja maistuvat eväät. MLL tarjoaa mehua ja vettä leikkijöille, mutta suosittelemme myös ottamaan omaa juomaa mukaan.

Sateen sattuessa lapset pääsevät leikkimään seurakuntatalon kerhotiloihin. Leikkikenttätoiminnan aikana myös seurakunnan wc:t ovat käytössämme. Toimintaan osallistuvan lapsen tulee olla vaipaton.

LEIKKIKENTTÄTOIMINTA 2023

MLL Marttilan yhdistys järjestää kunnan 3-7 -vuotiaille lapsille ohjattua ja valvottua leikkikenttätoimintaa kesällä 2023.

Leikkikenttätoiminta toteutetaan Marttilan kunnan keskustan leikkikentällä (seurankuntatalon vieressä sijaitseva puisto). Leikkikenttätoimintaa järjestetään viiden viikon ajan, 6.6-6.7.2023.

Toimintapäivät ovat kyseisenä ajankohtana tiistai, keskiviikko ja torstai. Leikkipuistotoiminta järjestetään klo 9.00-13.00.

Leikkikenttätoiminta on maksutonta.